Actuele levertijden

Onze levertijden tijdens het Corona Virus


Momenteel hebben we te maken met een uitzonderlijke situatie waarbij het Coronavirus veel gevolgen heeft voor mensen en bedrijven. Uitlopende levertijden vanwege de huidige Corona situatie zijn helaas mogelijk. Wij zijn ons ervan bewust dat dit heel vervelend is voor onze klanten en willen graag uitleggen wat er momenteel aan de hand is.

De maatregelen in het land waar de meubels worden geproduceerd of waar juist belangrijke onderdelen vandaan moeten komen zoals bekleding, schuimvulling, constructiematerialen, pootjes, greepjes, mechanismes en diverse serviceonderdelen, zorgen ervoor dat veel meubels (iets of soms veel) later geleverd worden. Tevens is er al enige tijd sprake van te weinig beschikbare containerschepen, waardoor het transport ook te maken heeft met de nodige vertraging.

De meubels die in Nederlandse winkels worden gekocht, worden voornamelijk in het buitenland geproduceerd. Lokale noodmaatregelen om de verspreiding van het virus tegen te gaan, hebben bij een aantal van onze fabrikanten en hun toeleveranciers geleid tot flinke vertraging in het productieproces. Productielocaties zijn (tijdelijk) gesloten of zwaar onderbezet, de aanlevering van grondstoffen is verstoord en werknemers mogen (soms) niet meer naar hun werk reizen.


Communicatie naar de klant

De omvang en gevolgen van deze pandemie dragen er tegelijkertijd ook toe bij dat de communicatie en informatievoorziening vanuit fabrikanten en leveranciers niet altijd optimaal is, zodat wij onze klanten niet altijd proactief kunnen informeren bij verder uitlopende levertijden.

Het gaat hier om een overmachtsituatie waar we allen niets aan kunnen doen en wij hopen dat je hier begrip voor hebt. Op ons klantportaal kun je zien wanneer je meubel verwacht wordt en of deze al bij ons is aangekomen. Als de leverweek al verstreken is maar er staat nog niet dat het meubel is binnengemeld, vragen wij je om nog even geduld te hebben. Op het klantportaal plaatsen we namelijk altijd de meest recente informatie die wij krijgen vanuit de leverancier, helaas hebben wij niet meer informatie dan wat hier staat.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak, wij doen er samen met onze leveranciers alles aan om de meubelen zo spoedig mogelijk te leveren. Bedankt voor het begrip en vertrouwen.

Bestellen en advies op afstand
Wij bieden je graag de mogelijkheid om op afspraak advies te krijgen van onze interieuradviseurs! Zo kunnen wij je telefonisch gericht helpen op een moment dat jou uitkomt. Ook het bestellen van meubels is telefonisch gewoon mogelijk. Wij informeren je dan over onze levertijden en mogelijkheden. Bel nu de winkel voor meer informatie!


Afhalen & Bezorgen

Het afhalen van goederen
Het afhalen van eerder bestelde goederen bij onze winkels is niet toegestaan.


Onze bezorgdienst
Momenteel is het door de situatie drukker dan gebruikelijk bij onze bezorgdienst. Excuses voor het ongemak, wij nemen z.s.m. contact op voor het maken van een afspraak.


Ook bij onze bezorgservice hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen;

- Wij vragen onze klanten om bij verkoudheids- en/of griepklachten de bezorgafspraak te verzetten
- Wij schudden geen handen meer en houden de gepaste 1,5 meter afstand
- Wij dragen een mondkapje
- Wij bellen u op de dag van levering en vragen u of er sprake is van bovenstaande klachten en of u de kamer wil ventileren
- Onze bezorgers zijn klachtenvrij en desinfecteren de betaalsystemen na ieder gebruik


Onze Servicedienst

Ook  hier hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen;

- Wij vragen onze klanten om bij verkoudheids- en/of griepklachten de bezorgafspraak te verzetten
- Wij schudden geen handen meer en houden de gepaste 1,5 meter afstand
- Onze bezorgers zijn klachtenvrij