coronavirus

Onze maatregelen met betrekking tot het Coronavirus


Dagelijks houden wij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus en de adviezen van het RIVM nauwlettend in de gaten. Op basis van deze ontwikkelingen en adviezen hebben wij dan ook enkele voorzorgsmaatregelen genomen om de gezondheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen.


Onze Winkels

Onze winkels hebben momenteel aangepaste openingstijden van 12 uur tot 17 uur , wij vragen u om tevens de adviezen van het RIVM op te volgen. In onze winkels werken enkel medewerkers die geen klachten vertonen. Medewerkers met (lichte) klachten vragen wij om thuis te blijven.

Wat doen wij?
- In onze winkels zijn voorzieningen aanwezig om onze winkel hygiënisch en schoon te houden
- Wij schudden geen handen meer
- Wij helpen maximaal 2 personen tegelijk
- Wij houden gepaste afstand van u (minimaal 1,5 meter)
- Er zijn extra schoonmaakrondes. Pinapparaten, koffiemachines, balies en trapleuningen worden extra gedesinfecteerd.

Wat vragen we van u?
- Met maximaal 2 personen onze winkel te bezoeken
- Houd gepaste afstand van anderen (minimaal 1,5 meter)
- Onze winkel niet te bezoeken bij klachten die horen bij het virus (klachten als hoesten, koorts, niezen en / of keelklachten).
- Bij klachten een reeds gemaakte afspraak met ons te verzetten.
- Betaal met PIN i.p.v. met contant geld

Wij vragen u om de aanwijzingen van de medewerkers op te volgen.

Private shopping
Bent u angstig om onze winkels te bezoeken? Dan is er de mogelijkheid om voor onze reguliere openingstijden tussen 10 - 12 uur op afspraak onze winkels te bezoeken. Het maken van een afspraak met onze verkoopmedewerkers is eveneens mogelijk tijdens de reguliere openingstijden.  Maak hiervoor een afspraak met onze winkelmedewerkers.


Onze bezorgdienst

Op dit moment bezorgen wij nog steeds bij onze klanten thuis. Echter hebben we ook hierbij passende voorzorgsmaatregelen genomen.

- Wij bezorgen enkel met bezorgers die geen klachten vertonen.
- Wij hebben besloten om bij al onze klanten enkel tot de drempel te bezorgen zonder uitpakken om het aantal contactmomenten zoveel mogelijk te beperken.
- Wij vragen onze klanten om bij lichte klachten (zoals het RIVM deze voorschrijft) de bezorgafspraak te verzetten.
- De vrachtwagencabines worden dagelijk schoongemaakt en de onderdelen die met de hand worden aangeraakt zoals een pinapparaat worden na ieder gebruik gedesinfecteerd.
- Wij schudden geen handen meer en houden gepaste afstand. (2 meter)


Onze Servicedienst

Wij hebben besloten om de afspraken van onze servicemonteurs tot minimaal 28 april 2020 tot een minium te beperken, omdat de contactmomenten hierbij te intensief zijn. De klantenservice neemt na die tijd contact op om een andere afspraak in te plannen. Dit kan ook dan helaas nog enige tijd duren. Dat is voor zowel u als ons heel vervelend, maar niet anders mogelijk.

Binnen het kader van de adviezen van het RIVM zullen wij er alles aan doen om het ongemak zoveel mogelijk te beperken en de service te bieden zoals u gewend bent van ons.