Online bestellen en bezoek tijdens COVID

Onze winkels zijn bereikbaar

Onze winkels zijn weer open voor bezoek zonder afspraak. Ook zijn zij iedere dag per e-mail en telefonisch bereikbaar voor nieuwe bestellingen en adviezen. Kijk op de pagina "winkels" voor alle telefoonnummers. 


Het bestellen van meubels
Het is mogelijk om onze winkels te bezoeken of per email of telefoon te bereiken en meubels te bestellen. Ook kun je op de website bij onze artikelen een bestel / informatieknop vinden. Op deze manier stuur je een bericht naar de winkel van jouw keuze, deze winkel neemt vervolgens contact met je op om je wensen en mogelijkheden te bespreken. Makkelijk en simpel!

Zijn wij telefonisch niet bereikbaar? Maak dan een afspraak met onze winkels! Wij bellen je dan op een door jou aangegeven moment. Je kan ook kiezen voor een afspraak op afstand! Een videoafspraak is mogelijk en je mag op afspraak ook naar onze winkel komen of wij komen naar jou. We spreken je graag!



 



Het reserveren van showmodellen uit onze winkels

Het is ook mogelijk om meubels (afgeprijsde toonzaalmodellen) in onze winkels te reserveren. Deze meubels heb je dan super snel in huis! Op onze "Sale" pagina kun je deze artikelen vinden en hierbij staat ook een reserveringsknop. Op deze manier stuur je over dit artikel een bericht naar de winkel van jouw keuze, deze winkel neemt vervolgens contact met je op om de mogelijkheden te bespreken en eventueel foto's en andere informatie toe te sturen. Makkelijk en simpel!

GA NAAR SALE PAGINA

 



Advies van onze winkel

Heb je nog vragen over onze meubels en wil je advies van één van onze adviseurs? Maak dan een afspraak via de afsprakenplanner zodat wij een medewerker voor je beschikbaar hebben.

MAAK EEN AFSPRAAK

 



Vragen over levertijden
Voor vragen over levertijden kunt u terecht op het klantportaal, hier staat de laatste informatie over uw bestelling. Is deze verlaat? Lees dan hier meer over actuele levertijden.




 


 

Afhalen & Bezorgen

Het afhalen van goederen
Het afhalen van eerder bestelde goederen bij onze winkels is toegestaan maar neem hiervoor eerst contact op met de betreffende winkel.


Onze bezorgdienst
Momenteel is het door de situatie drukker dan gebruikelijk bij onze bezorgdienst. Excuses voor het ongemak, wij nemen z.s.m. contact op voor het maken van een afspraak.


Ook bij onze bezorgservice hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen;

- Wij vragen onze klanten om bij verkoudheids- en/of griepklachten de bezorgafspraak te verzetten
- Wij schudden geen handen meer en houden de gepaste 1,5 meter afstand
- Wij dragen een mondkapje
- Wij bellen u op de dag van levering en vragen u of er sprake is van bovenstaande klachten en of u de kamer wil ventileren
- Onze bezorgers zijn klachtenvrij en desinfecteren de betaalsystemen na ieder gebruik


 

Onze Servicedienst

Ook  hier hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen;

- Wij vragen onze klanten om bij verkoudheids- en/of griepklachten de bezorgafspraak te verzetten
- Wij schudden geen handen meer en houden de gepaste 1,5 meter afstand
- Onze bezorgers zijn klachtenvrij