Zoek: 

Bezorgservice

BezorgdienstHoogenboezem heeft een eigen vakkundige bezorgdienst en servicedienst, omdat we kwaliteit gewoon belangrijk vinden en dat kan alleen als we tot het laatste moment betrokken zijn bij onze klanten. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat alles snel, netjes en vakkundig worden afgeleverd. Wij bezorgen desgewenst alle meubels tot in de woonkamer bij je thuis, uitgepakt en geplaatst.

Mobiel pinnen

Onze bezorgdienst heeft een mobiele pinautomaat ter beschikking, zodat je geen contant geld in huis hoeft halen. En dat is wel zo veilig en gemakkelijk. Deze mobiele pinautomaten zijn geschikt voor de gangbare Nederlandse en buitenlandse pinpassen, maar niet voor creditcards.

Let op! Als je meer dan je daglimiet op je pas wilt pinnen dan moet je hiervoor toestemming bij je bank hebben aangevraagd. Het zou vervelend zijn, als je niet kan betalen en wij op een andere dag moeten terugkomen voor de bezorging van je meubels.

Afhaalpunten

Je kunt je bestelling uiteraard ook afhalen in ons centrale distributiecentrum (DC) in Schelluinen of in één van onze woonwinkels bij jou in de buurt. Indien je de bestelling komt afhalen in ons centrale distributiecentrum dan moet hiervoor wel vooraf een afspraak gemaakt worden met de afdeling planning zodat de meubel(s) in ons magazijn voor je klaar staan. Houd er wel rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de eventuele transportschade en foutieve montage als je dit zelf wilt verzorgen.

Bezorgtijd

Als je een afspraak hebt gemaakt voor bezorging, dan zullen wij er naar streven om de bezorgtijd 1 werkdag van tevoren vóór 13.00 uur te melden per e-mail of anders sms. Mochten beide contactgegevens niet bij ons bekend of onjuist zijn, dan kunnen wij je niet berichten. In dat geval kun je na 13.00 uur telefonisch informeren bij één van onze woonwinkels.

Heb je nog andere vragen over je bestelling of wil je een afspraak maken voor bezorging, ga dan naar Vragen & contact.

hoofdkantoor-hoogenboezem-schelluinen