Hoe kunnen wij je helpen?

Beste Klant,

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over je bestelling/serviceaanvraag. Het is op dit moment erg druk bij ons op de klantenservice. Daardoor kan het contact vanuit ons wat langer duren dan normaal. We doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Onze excuses voor het ongemak!

Hoogenboezem Klantenservice

Is je aangekochte product niet geheel naar wens of heb je een vraag over een lopende serviceaanvraag? Wij helpen je graag!

Ik wil graag een serviceaanvraag indienen

Serviceaanvraag indienen

Ik heb een vraag over een lopende serviceaanvraag

Heb je een vraag over een lopende serviceaanvraag en staat deze niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op!

Contact over lopende service

Hoe wil je contact opnemen?

Ik wil graag contact opnemen via het contactformulier

Formulier

Ik wil graag contact opnemen via de livechat

Livechat

Wij staan maandag t/m vrijdag voor je klaar van 09:00 tot 16:30

Algemeen

Heb je een vraag over onze producten, een vraag over onze winkels of een andere vraag en staat deze niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op! Wij zijn te bereiken via:

Algemene vraag

Mijn bestelling

Ben je benieuwd wanneer je bestelling in ons Distributiecentrum (DC) wordt verwacht of wil je je order nog eens inzien? Kijk dan op je persoonlijke klantportaal!

Mijn klantportaal

Veelgestelde vragen

Wanneer word ik gebeld voor een bezorgafspraak?

Zodra de meubelen in ons distributiecentrum (DC) zijn binnengekomen nemen wij contact met je op.

Wanneer krijg ik de bezorgtijd te horen?

Zodra je een bezorgafspraak hebt gemaakt, zullen wij de bezorgtijd 1 werkdag van tevoren melden per sms of e-mail. Mochten beide contactgegevens niet bij ons bekend of onjuist zijn, dan kunnen wij je niet berichten. In dat geval kun je ons een e-mail sturen naar planning@hoogenboezem.nl met de juiste contactgegevens. 

Kan ik mobiel pinnen bij aflevering?

Onze bezorgdienst heeft een mobiele pinautomaat ter beschikking zodat je geen contant geld in huis hoeft te halen, dat is wel zo veilig en gemakkelijk. Deze mobiele pinautomaten zijn geschikt voor reguliere Nederlandse en buitenlandse pinpassen, maar niet voor creditcards zoals VISA en Mastercard. Houdt rekening met het (dag)limiet van je bankrekening. Het (dag)limiet kun je eenvoudig tijdelijk verhogen via internetbankieren.

Wat als mijn meubelen niet naar binnen kunnen?

Als bewoner ben je altijd zelf verantwoordelijk voor de toegankelijkheid van je eigen woning zodat een vlotte bezorging voor onze bezorgdienst mogelijk is. Wij kunnen nu eenmaal niet met zekerheid inschatten of het allemaal naar binnen past omdat wij niet op de hoogte zijn van de exacte situatie in iemands huis.

We proberen altijd zoveel mogelijk mee te denken. Mocht bij aflevering blijken dat onze bezorging niet zonder risico van beschadiging van je meubel of onze medewerker gaat lukken, dan zul je een nieuwe bezorgafspraak moeten maken.

Ik heb mijn bezorgtijd niet ontvangen

In principe worden de bezorgtijden 1 werkdag van tevoren verstuurd. Heb je niets ontvangen? Controleer dan even de spambox/ongewenste e-mail van je e-mailaccount. Mocht daar ook geen e-mail in staan dan kun je contact met ons opnemen via planning@hoogenboezem.nl of bellen naar 0184 - 67 06 92.

Kan ik mijn aankoop kosteloos wijzigen of annuleren?

Als je in een van onze woonwinkels hebt gekocht, dan kun je de aankoop in principe niet kosteloos wijzigen of annuleren. Je bent namelijk vanaf het moment van aankoop gehouden aan de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Je bestelling wordt direct bij onze toeleveranciers geplaatst en dan wordt het gehele productieproces meteen in werking gesteld. Elke wijziging daarna wordt beschouwd als een annulering van de oorspronkelijke bestelling. Hier zijn helaas veel kosten mee gemoeid die oplopen tot 30-50% van het aankoopbedrag.

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Als je in een van onze woonwinkels hebt gekocht, dan is kun je de aankoop in principe niet retourneren of ruilen met uitzondering van kleine artikelen zoals accessoires e.d. die je uit de winkel hebt gekocht en direct hebt meegenomen. In het laatste geval kun je deze wel binnen 14 dagen ruilen.

Waar kan ik een klacht melden?

Een klacht kun je eenvoudig melden door een serviceaanvraag in te dienen. Scroll op deze pagina naar boven en klik op serviceaanvraag indienen.

Wanneer moet ik herstelkosten zelf betalen?

Op de meeste aankopen wordt 2 jaar volledige CBW-garantie gegeven. Niettemin proberen wij de kosten altijd zo laag mogelijk voor je te houden. Indien je onze extra All-in Care garantie hebt afgesloten, dan heb je zelfs 5 of 7 jaar volledige garantie op vlekken én de schades (afhankelijk van de looptijd) die binnen deze garantievoorwaarden vallen. 

Ik krijg geen reactie van de klantenservice

Indien van toepassing zal onze klantenservice altijd reageren op uw gestuurde e-mail. Mocht je geen reactie ontvangen dan kan het zijn dat de e-mail in uw spambox/ongewenste e-mail is beland. Indien daar geen e-mail in staat kan het zijn dat hier wat fout is gegaan en willen we je vriendelijk vragen om nog een keer contact met ons op te nemen.

Ik heb de bezoektijd van mijn serviceaanvraag niet ontvangen

In principe worden de bezoektijden 1 werkdag van tevoren verstuurd. Heb je niets ontvangen? Controleer dan even de spambox/ongewenste e-mail van je e-mailaccount. Mocht daar ook geen e-mail in staan dan kun je contact met ons opnemen via planning@hoogenboezem.nl.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Via het klantportaal kun je eenvoudig je bestelling volgen.

Bestelling volgen in het klantportaal
Klik in het klantportaal op “Mijn bestellingen” en klik daarna op het desbetreffende ordernummer. Onder het kopje “Status” wordt de verwachte leverweek in ons distributiecentrum (DC) vermeld zodra dit bekend is gemaakt door de leverancier.

Mijn klantportaal

Waar kan ik mijn bestelling inzien?

Alle informatie over je bestelling kun je terugvinden in de orderbevestiging die is verstuurd naar je e-mail. Daarnaast kun je jouw bestelling ook inzien in het klantportaal.

Bestelling inzien in het klantportaal
Klik in het klantportaal op “Mijn bestellingen” en klik daarna op het desbetreffende ordernummer. Hier vind je alle informatie over jouw bestelling.

Mijn klantportaal